Aruba Beach
Results 1 to 4 of 4

Thread: Arubaan is ons geld schuldig - wat kunnen we doen

Junior Member

Arubaan is ons geld schuldig - wat kunnen we doen

Wij hadden onlangs een stel Arubaanse gasten in onze B&B in Panama en ze zijn ons nog steeds geld schuldig. Niet al te veel - zo'n $ 220 - maar we ja, als je mensen het vertrouwen geeft nadat ze ruim 2 weken bij je zijn geweest - om het restant over te maken, je vervolgens zeggen dat dat gedaan is, vervolgens het geld maar niet aankomt en ze daarna niet meer op e-mail reageren, dan voel je je toch aardig bedrogen om het maar eens heel netjes te zeggen.

Deze meneer, een o zo correcte douane ambtenaar en z'n vrouw, wat kunnen we doen? Is er een korte procedure? Incasso bureaus? Z'n baas aanschrijven? Ambtenaren behoren zich toch aan de wet te houden (ja, ik weet het, voor mensen bij de douane in de Caribe gelden andere regels maar toch).

Elke tip is welkom.

Groeten,

Thorwald

Junior Member
    Ik vrees dat je je geld kwijt bent. Niet om de Arubaan af te vallen, maar ze zijn het gewoon vergeten denk ik. Hoe reageren ze op een reminder?

Junior Member
    oh stom....ik zie nu dat ze niet op een reminder reageren.

Junior Member
    Geld ben je gewoon kwijt. Voortaan altijd vooraf geld vragen, hoe aardig de mensen ook zijn/lijken.