Aruba Beach
Results 1 to 3 of 3

Thread: Fedex Nederland-Aruba, klote douane

Junior Member

Fedex Nederland-Aruba, klote douane

Douane op Aruba doet er lang over een simpel pakketje met vitamine dranken en visolie. Deze vervoerd met Fedex vanuit Nederland naar Aruba. Fedex doet zijn best om pakketten zo snel mogelijk naar Aruba te vervoeren. Eenmaal op Aruba aangekomen loop je de risico dat het pakket blijft hangen bij de douane. Papieren post etc gaan er snel doorheen. Goederen, vooral vitamine achtige artikelen worden vastgehouden tot nader onderzoek. Jammer dat FEDEX dit niet op hun website vermeld dat er mogelijk een vertraging kan oplopen voor zulke producten. Vitamine dranken en visolie zijn geen geneesmiddelen. Dus mijn vraag is of de Arubaanse Douane wel capabel is zijn werk snel en accuraat te doen. Echt een shit zooi daar. Zonde van mijn geld om dit soort dingen met Fedex te verzenden. Ik heb Fedex in Nederland al op de hoogte gebracht dat zij meer informatie hierover op hun website moeten vermelden. Voortaan gaan zulke dingen gewoon met de TNT priority, goedkoper en hopelijk binnen 2 a 3weken op de plaats van bestemming.

wil
    wil is offline
    Junior Member
    dus ook NAAR Aruba? Heb ik het goed gelezen?

Junior Member
    Goed te weten...