Go Back   Official Aruba Community Forum » Nederlandstalig Forum » Algemeen

Algemeen Hier kunt algemene vragen stellen over Aruba, en reageren.

Reply

Thread Tools
Old 05-29-2008, 08:18 AM
Junior Member

Exclamation Informatie vraag

Hallo allemaal,
Ik heb een goeie baan aangeboden gekregen op Aruba en ben me nu dus flink aan het orienteren. Ik heb vragen over goeie scholen op Aruba. Mijn kinderen zijn resp. 7 en 10 jaar oud en we zijn eigenlijk opzoek naar scholen met een Nederlandse intructie taal. De schakel valt af, maar er zijn vast andere goeie opties. Ik ben opzoek naar namen, adressen en vooral e-mail adressen. Die zijn nl moeilijk te vinden op het web. Op dit momnet hebben wij een lichte voorkeur voor de Washington school, maar dat is puur op de beperkte informatie gebaseerd welke wij op dit moment hebben. Foto's zijn ook welkom, daarmee kunnen de kineren een beetje een beeld vormen van hoe het er daar op school uit ziet.

Ik hoop op veel reacties.

Groet, Pieter
Moko Pete is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2008, 12:37 PM
Junior Member

Naast De Schakel komen er dan volgens mij maar twee scholen in aanmerking: De Washington en Mon Plaisier http://www.monplaisirbasis.aw/
Deze scholen zijn erg geliefd en daarom zitten ze wel snel vol. Voor Mon Plaisier moeten de kinderen een doopbewijs hebben. Er wordt een dependance gebouwd voor de Washington. Misschien lukt het op deze nog volgend schooljaar te openen, maar op Aruba weet je het maar nooit.
Succes, groet, Chris.
cekvanes is offline   Reply With Quote
Old 06-15-2008, 01:56 PM
Junior Member

Hartelijke welkom aan U en uw familie naar onze gelieve Aruba en nu ook uw huis.
Er zijn vershillende scholen en ik zou durven zeggen dat ze allemaal heel goed zijn.
Mischien is 't best voor U om informatie te zoeken als er sholen zijn in uw buurt waar u zal gaan wonen.
Instuctie taal is nederlands ( alle scholen).

Cyrilo Croes aka "Serry",Taxi service and private Island Tours
Cyrilo Croes is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2008, 09:59 AM
Junior Member

Wat mijn persoonlijke ervaring is is dat solliciteren vanuit Nederland naar Aruba,zowel per email als telefonisch,op geen enkele manier werkt.Als men een vervolgvraag heeft,wordt er niet meer gereageerd vanaf overzee.(als men al een reactie krijgt) Terplaatse u voorstellen met uw papieren in de hand is volgens mij het enige wat kan werken.Ik denk dat je veel geluk heb gehad,veel succes op Dushi Aruba !
ron1 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules