pier
Results 1 to 5 of 5

Thread: NETTO SALARISSEN in AFL.anno aug.2008

Junior Member

NETTO SALARISSEN in AFL.anno aug.2008

Hallo mensen

Wie kan mij een lijst of overzicht geven of vermelden van de gemiddelde NETTO salarissen in Afl.op dit moment op Aruba.

Als ik 2100 Afl.verdien en mijn vrouw verdiend dit ook per maand,en we hebben 2 schoolgaande kinderen,is dit te doen ?
    Bestaat ""kinderbijslag"" op Aruba en hoeveel is dit ongeveer ?

Junior Member
    Het is moeilijk te zeggen of van 2x 2100 rond kan komen. Als de kinderen naar de basisschool gaan, kost dit Afl 75 per jaar. Dus dat is te doen. Maar het hangt af van wat voor een huis je woont, ga je huren of kopen? Voor een gemiddeld huurhuis plus alle vaste lasten ben je denk ik 2500 per maand kwijt (boodschappen en benzine niet meegerekend). Maar ook dat hangt er weer van af hoeveel stroom (airco, meerdere airco's wat voor een soort airco etc) en water je verbruikt. Stroom en water zijn duur op aruba.
    Voor een overzicht van de netto salarissen moet je denk ik bij het aruba huis in Den Haag zijn (http://www.arubahuis.nl/). Wat ook dat hangt af van je leeftijd en soort werk dat je doet. Kinderbijslag kennen we wel hier, maar volgens mij alleen voor ambtenaren en dan nog is het maar Afl 50 per maand per kind.

Junior Member
    Ok bedankt,het bruto netto gebeuren ......als je 2600 afl BRUTO kan verdienen,hoeveel hou je hier netto aan over gemiddeld,Jochem ?

Junior Member
    Loonbelasting is hier niet zo hoog als in Nederland. Op deze site vind alle info en kan het zelf berekenen (ga naar "particulieren" daar staat allerlei informatie). http://www.siad.aw/

Junior Member
    bedankt voor de site Jochem