![]() |
|
| Verblijf Hier kunt u vragen stellen over accommodaties van het eiland, en reageren. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Location: druif beach ,struisvogelboerderij,butterfly farm, het strand
Images: 57
|
Wie komt er naar Tamarijn van 17 Juli tot 8 Aug
Zijn er nog Nederlanders of Belgen die in deze periode naar Tamarijn komen,
Greetz van Thomas(Belgie)
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
We zullen je missen.
Aruba Bound! ~ Hoosier Kitties ~ Our-Cruises ~ Blogging to Aruba Back to paradise Trip #19
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
Ik heb een goede vertaler
...Ik denk? Zo niet laat het me weten...
Aruba Bound! ~ Hoosier Kitties ~ Our-Cruises ~ Blogging to Aruba Back to paradise Trip #19
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Dank je, geweldig
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Ik weet niet hoe het met onze zuiderburen zit, maar Nederlanders kom je werkelijk overal tegen. 't Lijkt wel een vloek
![]() PS: je hebt inderdaad een erg goede vertaler Lisa! Het kan ook goed fout gaan met een vertaler trouwens...
Back to Aruba in: Last edited by P3R; 06-17-2009 at 01:48 PM. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
Location: druif beach ,struisvogelboerderij,butterfly farm, het strand
Images: 57
|
Hoi P3R
Ik zie dat ongeveer gelijk met ons in Aruba zit Wij komen op 17 Juli aan. En wanneer komen jullie aan en in welk hotel? Greetz van Thomas(Belgie)
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Member
|
Dat cruiseship heeft in Curacao in ieder geval niet aan mogen meren. Trouwens, ik maak me helemaal niet druk over die griep. Mensen van voor 1957 hoeven zich uberhaupt geen zorgen te maken, die schijnen immuun te zijn.
Helaas behoor ik bij lange na niet tot die groep ![]() PS: Als alles goed gaat arriveren wij de 22e. Nog maar een dikke maand!
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|