Aruba Beach
Aruba Nights Island Guide
Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast
Like Tree22Likes

Thread: Matthew..depression thru hurricane

I'm pretty scared reading it all and just noticed on the Aruba Facebook they have given out a hurricane preparation list. Hoping it's not going to get to that and that my apartment is well built.....

So far T&T has is receiving a lot of rain, and will be for the remainder of the day into Thursday. Got caught in a strong downpour on my way into work this morning. Hoping that the Tropical Depression/Storm stays out on the water and the worse that the ABC islands will get will be a lot of rain.

http://curacaochronicle.com/main/tro...-us-next-week/

Here is the latest:
    The Hurricane Hunters have not found a closed circulation with the Invest 97L, the possible center of the system is still somewhat elongated but now closed and is located near Barbados, more to the south of what models indicate right now. The system is strengthening and has sustained winds of 40 to 45 mph, so when it does get the classification, it will directly become the Tropical Storm Matthew. The ABC Islands need to monitor this system very closely, weather conditions should deteriorate tomorrow across the ABC Islands! Stay tuned with CWC!

Aruba since 1979
    "Matthew"
    Happy Holidays to you and yours!

It is 1:30pm on 9/28. Can anyone give me an update on the weather on the island. I understand that is could get real bad. My tenants are in a panic, that people are boarding up there windows and that there is a shortage of wood on the island.

Quote Originally Posted by Tim nel View Post
    It is 1:30pm on 9/28. Can anyone give me an update on the weather on the island. I understand that is could get real bad. My tenants are in a panic, that people are boarding up there windows and that there is a shortage of wood on the island.
    As per our friends ( locals), the weather is beautiful. They think it will be rainy and a bit windy. And they are so calm.

Aruba since 1979
    Matthew..depression thru hurricane-ctczkkoxgaazy0q.jpg

click to enlarge

Aruba since 1979
    please if someone could have this translated

It is a statement from Minister Otmar Oduber
    BOLETIN SPECIAL NR 4
    Servicio Meteorologico ta siguiendo di serca recien forma Tormenta Tropical Matthew ubica 11’ or di mainta na 13.4 noord i 60.7 west cu ta na mas o menos na 55 km zuidoost di St. Lucia; e distancia aki ta ta menos 960 km oost di Aruba. Matthew ta moviendo west cu 33 km/hora, cu bientonan maximo rond di e centro di 95 km/ora.

Matthew su movecion ta depende di dos factor.
    1. Un sistema frontal cu lo sali for di Merca diahuebs/diabierna.
    2. Un area di presion halto ubica riba mar atlantico.

Ten a e momentonan aki ta calcula cu Matthew su centro di circulacion lo por pasa mas o menos na un distancia di 150 pa 200 km noord- noordoost di Aruba den curso di djaweps laat pa diabierna.
    Tormenta Tropical Matthew lo hasi e aire mas humedo i instabiel, aumentando chens pa awacero for di diahuebs atardi. Den e periodo di diahuebs pa diadomingo biento por boltia tambe i lama tambe, pues lama lo por bira bruto hasta banda di areanan di hotel, cu normalmente ta protegi.
    Dor cu Matthew ta relativamente basta leeuw, por bin cambionan den e efectonan cu e lo bai tin riba e tempo na Aruba. Sinembargo, por spera rafaga di biento durante di awacero cu por jega forsa modera te fuerte (Beaufort 6 te 7, 22 te 33 nudo). Awacero lo bai compaņa pa strena cu lamper i por causa inundacion temporal den cierto caya of barionan di e isla.
    Posibel efectonan di e pasaje di Matthew :
    -Por spera yobida di entre 10 pa 40 mm cu por ta mas localmente.
    -Lama lo bira bruto dependiendo di edistancia cu e sistema aqui pasa lo por tin olanan di entre 8 pa 12 pia na cierto partinan di costa.
    -Dependiendo di e distancia cu e sistema pasa di Aruba por tin biento cu rafaga te 33 nudo (Beaufort 6 te 7).
    Ta avisa pueblo di Aruba pa keda pendiente pa boletinan official di tempo di gobierno via e canalan official di gobierno.
    Servicio Meteorologico di Aruba ta den contacto cu diferente otro servicio meteorologico di e regio, National Hurricane Center na Miami i KNMI.
    Indicacion ta cu ora e sistema pasa Aruba, e por hanja mas forza i bira Orcan.

Un proximo aviso tocante e situacion di tempo tropical lo wordo emiti awe tardi 6 pm, esaki lo bira boletin nr 5.
    E boletinan di prensa relaciona cu e sistema tropical ta wordo hasi den coordinacion cu Minister di Transporte, O.E.Oduber i Minister di Asuntonan General.

Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast