This site uses cookies. Some are essential while others improve your browsing experience and allow us to advertise. For more info visit the privacy policy page.

Allow inessential cookies for:

Your preferences have been updated.

Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  0
Results 1 to 4 of 4

Thread: Geen reactie op emailtjes !

Junior Member
    Post Thanks / Like

Geen reactie op emailtjes !

Kan iemand mij uitleggen waarom Aruba zo slecht is om NIET te reageren op emailtjes vanuit Nederland met vragen of van alles en nog wat ?

Zelfs het Arubahuis in den haag moet je 3 keer emailen wil je antwoordt krijgen...is dit luiheid,geen eigen belang,of wat is het ?

Wij hebben de laatste jaar zeker 45 emailtjes gestuurd met een specifieke vraag aan overheids dienst of publieke sector op aruba en curacao en sint maarten.....van de 45 misschien 40 niet beantwoordt gekregen...

Ze plaatsen emailadressen op hun website en dan staat er bij ""vragen,email ons""...nou vergeet het maar...waar zou dat nou aan liggen en wat heeft het dan voor nut op een email adres op een website van bv port authority of dimas te zetten als je toch geen reactie krijgt,errug irritant moet ik zeggen.
    0 0

Senior Member Arubalisa's Avatar
    Post Thanks / Like
    heeft u proberen bellen? "Voor meer informatie over Aruba kunt u bellen naar 070-3028040"

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Ja bellen kan altijd Arubalisa,maar met de huidige techniek als email is dit gratis,wat mij fascineert is dat Arubaanse bedrijven en overheidssites een website hebben,met daarop een email adres waar boven staat: heeft u vragen,email ons !

Dan ga je emailen, en dan krijg je geen antwoordt..dat begrijp ik niet.
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Dat geldt overigens ook volop voor de toeristische sector,de high rise hotels bijvoorbeeld, eigenlijk de enige die een reply geeft is het Marriot Hotel.

Vraag me af of je wel een reactie krijgt als je vraagt of je het hele hotel kan afhuren voor 2 maanden voor 200.000 euro.....denk dat ze dan snel zijn met antwoordt geven...beetje jammer dit...
    0 0