This site uses cookies. Some are essential while others improve your browsing experience and allow us to advertise. For more info visit the privacy policy page.

Allow inessential cookies for:

Your preferences have been updated.

Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  0
Results 1 to 7 of 7

Thread: Nieuwe mensen leren kennen

Junior Member Cathyiki's Avatar
    Post Thanks / Like

Nieuwe mensen leren kennen

Hallo,

Ik woon nu alweer 2,5 maand op dit eiland. Ik heb in die tijd alleen nog niet zoveel mensen leren kennen. Daarom probeer ik het eens via deze website. Wie woont er ook op Aruba, en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen? Ik ben 27 jaar, en werk in het onderwijs. Ik ben niet zo'n uitgaanstype, maar vind het wel erg leuk om uit eten te gaan, naar de bioscoop, naar het strand, enzo.

Groetjes,
    Cathy
    0 0

Member P3R's Avatar
    Post Thanks / Like
    Hallo!

Ik weet niet of je nederlands bent, maar misschien kan je gewoon eens een keertje naar bijvoorbeeld de Paddock gaan? Misschien dat het publiek gemiddeld iets te jong voor je is, dat weet ik niet zeker. 't Is in ieder geval niet echt een club.

Zelf zou ik denk ik lid worden van een sportclub of iets dergelijks. Altijd een goede manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Of vrijwilligerswerk misschien? Volgens mij moet het niet zo'n heel groot probleem zijn om mensen te leren kennen op Aruba. De mensen zijn (over het algemeen) een stuk socialer en opener dan in Nederland.

Geniet van je tijd op Aruba, ik zou er dolgraag willen wonen in plaats van er alleen maar op vakantie te gaan

Groet vanuit een regenachtig en koud Nederland!
    Back to Aruba in: [countdown=08/09/2011 6:00 PM;On Aruba right now, yay!]CountDown[/countdown]
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like

Hi Cathy

Wij wonen hier ook pas 2 maanden. Als je het leuk vind kan je ons een keertje bellen. Wij wonen in San Nicolas samen met onze twee kinderen van 2 en 3 jaar. Beiden werken we in het onderwijs, (en net om de hoek zelfs!) en wij zijn 29 en 30 jaar oud.

We horen wel

584 1864

Groetjes

Pieter
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Hoi Cathy,

Ik woon sinds 3 weken op het eiland voor mijn stage. Ik ben misschien wel een beetje jong haha, maar ik ben ook niet zo'n uitgaanstype en ben ook op zoek naar een goede vriend voor de periode dat ik er ben.

Groetjes,
    Lars
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Hey Lars,

wat doe je hier voor stage?
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Ik doe een stage als Netwerk Beheerder bij ITP Caribbean N.V. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar van het MBO ICT Beheerder BOL4, en ik dacht:

Laat ik is stage gaan lopen in het buitenland! Heel iets anders, en tot nu toe gaat het goed.

En jullie?
    0 0

Junior Member
    Post Thanks / Like
    Oud topic dit, maar om nu meteen een nieuwe aan te maken is ook zo wat...
    Ik (25 jaar) zit nu ook alweer 3 weken op Aruba maar ook nog niet echt in de gelegenheid geweest om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen. Daarom ook via deze manier maar eens proberen.
    Last edited by Nach089; 02-08-2015 at 12:44 PM.
    0 0