Zoals de titel zegt; is iemand hier wel eens geweest? Ik ben erg benieuwd naar eventuele ervaringen!
Dit is tevens een poging het nederlandse gedeelte van het forum nieuw leven in te blazen![]()
This site uses cookies. Some are essential while others improve your browsing experience and allow us to advertise. For more info visit the privacy policy page.
Your preferences have been updated.
Zoals de titel zegt; is iemand hier wel eens geweest? Ik ben erg benieuwd naar eventuele ervaringen!
Dit is tevens een poging het nederlandse gedeelte van het forum nieuw leven in te blazen![]()
Ik ben nog nooit in Bananas geweest.
1x in La Cabana en 1x in Tamarijn.
Wij gaan dit jaar weer terug naar Tamarijn.
Ik vind dit een goed idee om een nederlandstalig forum een nieuw leven in te blazen.
Greetz ,thomas(belgie)
![]()
Inderdaad! Er moeten vast meer mensen zijn die handige informatie hebben. Over Bananas kan ik niet veel vinden. Waarschijnlijk zijn er wel een hoop mensen op het engelstalige forum die meer info hebben, maar ik dacht; eerst maar eens hier proberen![]()
Back to Aruba in: [countdown=08/09/2011 6:00 PM;On Aruba right now, yay!]CountDown[/countdown]
Oke,
Het is alweer een tijdje geleden dat we geweest zijn, maar laat ik toch iets schrijven over Bananas:
We hebben daar echt een geweldige tijd gehad. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam. De appartementen zijn groot en schoon. De sfeer is gemoedelijk. Als je eens iets anders wil dan een groot hotel dan is Bananas een absolute aanrader. Het is wel een beetje uit de buurt van de high-rise, maar hoe groot is Aruba nou helemaal?
Het enige nadeel is dat je het niet kan boeken i.c.m. met een vlucht (meestal goedkoper) Dus dit jaar voor ons geen Bananas, maar ik weet zeker dat we nog eens terugkomen
(translation, I am sure non english speaking people roam this part of the forum as well:
It has been a while since we visited Bananas, but let me write something it anyway.
Okay
We had a great time there. The owners are very nice and helpfull. The apartments are large and clean. The atmosphere is mellow. If you'd like something else instead of a large hotel, this is definitely a good place to go. It's not very close to the high-rise area, but how large is Aruba anyway?
The only downside is that you cannot book these apartments in combination with a flight (which is usually less expensive). So we won't be going to Bananas this year, but I am confident we'll be back someday)
Back to Aruba in: [countdown=08/09/2011 6:00 PM;On Aruba right now, yay!]CountDown[/countdown]